-
Så reser du med oss
- Sök resa
- Inför resan
- Ombord
-
Beställningstrafik
-
Närtrafik
- Matbutiker på landsbygden
- Finspång - Hållplatser i Närtrafiken
- Motala - Hållplatser i Närtrafiken
- Vadstena - Hållplatser i Närtrafiken
- Mjölby - Hållplatser i Närtrafiken
- Ödeshög - Hållplatser i Närtrafiken
- Boxholm - Hållplatser i Närtrafiken
- Ydre - Hållplatser i Närtrafiken
- Kinda - Hållplatser i Närtrafiken
- Linköping - Hållplatser i Närtrafiken
- Åtvidaberg - Hållplatser i Närtrafiken
- Valdemarsvik - Hållplatser i Närtrafiken
- Söderköping - Hållplatser i Närtrafiken
- Norrköping - Hållplatser i Närtrafiken
- Servicelinjer
- Färdtjänst & sjukresor
- Skärgårdstrafik
- Gruppresor
- Skolskjuts
-
Närtrafik
- Biljetter
- Kundservice
- E-tjänster
Försenad/utebliven tur
Om din buss eller ditt tåg inte kommer till hållplatsen eller stationen i tid, kan du ringa kundservice på 0771-21 10 10.
Välj att prata med vår Trafik- och informationscentral för att få besked om vad som har hänt. De kan också ge dig information om nästa avgång eller hjälpa dig på annat vis om det behövs.
Är du ombord och märker att turen blir försenad, och du har en anslutning att passa, prata med föraren eller kundvärden. Vi försöker hjälpa dig fram till ditt resmål.
Vill du enkelt själv hålla koll på var din buss, spårvagn eller tåg är kan vi tipsa om funktionen "Var är bussen?" som finns i appen, där du på en livekarta kan se precis var fordonet befinner sig i realtid. Du kan också använda vår livekarta på webben.
Senast uppdaterad:
2023-01-25