-
Så reser du med oss
- Sök resa
- Inför resan
- Ombord
-
Beställningstrafik
-
Närtrafik
- Matbutiker på landsbygden
- Finspång - Hållplatser i Närtrafiken
- Motala - Hållplatser i Närtrafiken
- Vadstena - Hållplatser i Närtrafiken
- Mjölby - Hållplatser i Närtrafiken
- Ödeshög - Hållplatser i Närtrafiken
- Boxholm - Hållplatser i Närtrafiken
- Ydre - Hållplatser i Närtrafiken
- Kinda - Hållplatser i Närtrafiken
- Linköping - Hållplatser i Närtrafiken
- Åtvidaberg - Hållplatser i Närtrafiken
- Valdemarsvik - Hållplatser i Närtrafiken
- Söderköping - Hållplatser i Närtrafiken
- Norrköping - Hållplatser i Närtrafiken
- Servicelinjer
- Färdtjänst & sjukresor
- Skärgårdstrafik
- Gruppresor
- Skolskjuts
-
Närtrafik
- Biljetter
- Kundservice
- E-tjänster
Köpa biljett med appen
Det enklaste sättet att köpa biljett är via vår app. Du betalar med Swish, betalkort eller faktura och aktiverar din biljett innan du går ombord.
Det enda som krävs är att du är ansluten till internet när du köper, aktiverar, blippar din biljett. Förköpta biljetter kan du aktivera i upp till ett år efter köptillfället.
Du kan betala med Swish, Visa, Visa Electron, MasterCard eller Maestro bankkort. Du kan även välja delbetalning via faktura.
Här hittar du appen
Sök efter "Östgötatrafiken" i App Store/Google Play i din mobil så hittar du appen överst i sökresultatet. För att installera den behöver du minst version 11.0 av iOS eller version 6.0 av Android.
Biljett gäller i hela köpta zonen
När du köper en biljett anger du mellan vilka platser du vill resa. En zon skapas runt dessa hållplatser. Biljetten du köper gäller i hela den zonen, inte bara mellan de valda hållplatserna.
Betala utan app
Du som inte kan eller vill använda vår app kan köpa biljett på andra sätt.
Kvitto
För att få ut ett kvitto från ditt köp i appen behöver du fylla i din e-postadress under "Mer" i appen.
Om du inte har fyllt i din e-postadress före ditt köp behöver du ta kontakt med vår Kundservice.