Bli försäljningsombud

Vill du sälja biljetter för Östgötatrafiken? Som ombud blir du en viktig del i vår service till kunderna. Här hittar du information om vad som gäller och hur du ansöker.

Mer om våra ombud

  • Vi har idag cirka 40 försäljningsombud.
  • Många butiker hör av sig och vill bli återförsäljare.
  • För ett gott samarbete är det viktigt att du delar vår syn på kundservice.

Innan du ansöker

Läs igenom de villkor och krav vi ställer på blivande ombud. Villkoren hittar du här.

Så ansöker du

Vi arbetar just nu med vårt ansökningsformulär. Under tiden går det bra att skicka in din ansökan via e-post till ombud@ostgotatrafiken.se

Vänligen inkludera följande information i din ansökan:

Bolagsnamn:
Butiksnamn:
Organisationsnummer:
Innehavare/firmatecknare:
Gatuadress:
Postnummer:
Stad:
Telefonnummer:
Kontaktperson i butik:
E-postadress:
Öppettider:
Beskrivning av butiken
(exempelvis branschtillhörighet eller kedjetillhörighet)